Skip to main content

El Ayuntamiento de Santiago de Compostela y Caixa Galicia renuevan su colaboración con la perspectiva de la celebración del Xacobeo 2010

El Pazo de Raxoi, sede municipal, acogió el acto en el que José Luis Méndez y el alcalde compostelano, Xosé Sánchez Bugallo, firmaron un convenio de colaboración entre la Fundación Caixa Galicia y el Ayuntamiento de Santiago, por el que la entidad financiera aporta 510.000 euros para el desarrollo de la programación cultural en la capital gallega y actividades vinculadas a la mejora del tejido productivo de la ciudad.

Méndez y Sánchez Bugallo coincidieron en resaltar que esta colaboración es ya "una tradición" que se viene ejecutando en los últimos 9 o 12 años; que se completa con otras colaboraciones en materia financiera. El director general de Caixa Galicia avanzó el apoyo de la entidad para este año y también para 2009 y 2010, al tiempo que resaltó que el próximo Xacobeo "hay que proyectarlo como un elemento importante de la economía gallega". Por su parte, el alcalde de Santiago admitió que en el ayuntamiento están "muy contentos" con el trabajo "excelente" que está desarrollando Caixa Galicia en la ciudad a través de distintos espacios.

La colaboración entre Caixa Galicia y Ayuntamiento de Santiago permite a lo largo del presente año el desarrollo de diversas actividades culturales que cubren un amplio abanico de gustos y preferencias de los ciudadanos. Entre ellas destacan, según ambas entidades, la exposición titulada Sorolla y sus contemporáneos, con fondos del Museo de Bellas Artes de La Habana (Cuba); la Ópera 'Carmen'; la organización de varios conciertos; Teatro en Xira; conferencias; y el apoyo a programas como Sons da Diversidade y Curtocircuito 2007.

Pero también están previstas actividades de apoyo al tejido productivo de Santiago, relacionadas con la red de cooperación local, con un programa de acciones de fomento de asociaciones comerciales; y, en el ámbito social, iniciativas de promoción del Deporte Especial.

Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación del Ayuntamiento de Santiago de Compostela:

O alcalde de Santiago, Xosé A. Sánchez Bugallo, e o director xeral de Caixa Galicia, José Luís Méndez, asinaron un convenio de colaboración entre o Concello de Santiago e a Fundación Caixa Galicia para a realización de diferentes actividades culturais. O acordo renova a colaboración que ambas entidades veñen mantendo nos últimos anos e supón para Santiago unha importante axenda de actividades culturais para este ano 2008.

A Fundación Caixa Galicia achega 510.000 euros para o desenvolvemento da programación cultural da cidade. Destas actividades, unha parte serán organizadas e realizadas polo Concello e outras pola propia Fundación Caixa Galicia. Un terceiro grupo de actividades será organizado de forma conxunta.

A programación a desenvolver comprende as máis diversas áreas culturais, cubrindo un amplo abano de gustos e preferencias dos cidadáns. Entre estas actividades cabe subliñar a música, con eventos como Sons da Diversidade, a ópera Carmen ou diversos concertos; Teatro en Xira; o festival Curtocircuíto ou a exposición "Sorolla y sus contemporáneos".

A colaboración entre ambas as entidades non se limita unicamente a actividades culturais, senón que intensifica liñas de traballo conxuntas co obxecto de mellorar o tecido produtivo da capital de Galicia. Desta maneira, a Fundación Caixa Galicia e o Concello de Santiago apoiarán a rede de cooperación local, programará accións de fomento de asociacións comerciais e iniciativas de promoción do Deporte Especial.

Sánchez Bugallo agradeceu a Caixa Galicia o seu apoio durante os últimos anos, nos que vén "apoiando a cultura en Compostela", e grazas ao cal se poden levar a cabo"prestacións culturais de calidade e para públicos diversos".

Pola súa parte, José Luis Méndez amosouse moi satisfeito de poder rubricar un convenio que permite renovar a colaboración entre ambas as entidades e que "se prolonga no tempo dende hai moitos anos, ratificando o noso compromiso coa cultura galega e coa cidade de Santiago".
R.